sobota, 21 grudnia 2013




to jest mała zapowiedź wielu zdjęć, które się ukażą. ponieważ zaczął się upragniony długi weekend, na który czekałam już od 2 września, będę tu wpadać zdecydowanie częściej. 

dziś dzień świetny! najpierw zdjęcia, to co lubię bardzo, później wieść, że Justyna pierwsza i mega emocje przy skokach. jakoś dziś tak nie liczyłam na żadne podium, po prostu nie widziałam polaków na najwyższych miejscach. ale to co się stało jest niewiarygodne. po 33 latach znów dwóch polaków na najwyższym podium.
KOCHAM SKOKI, KOCHAM SKOCZKÓW!

teraz miłe rozmowy i jutro też jest dzień. plus, że mogę nadrobić czytanie książek. jedną już przeczytałam i jestem z siebie dumna! *.*

Mikołaj istnieje. 
jeśli nie było to zrobione celowo, to piękny cel!




ask 

1 komentarz:

  1. Ach, kochany długi weekend, który zapewne spędzę na sprzątaniu, bo według standardów mamy u mnie w pokoju nigdy nie jest czysto! Skoki! No i oczywiście Stoch pierwszy w generalnej. Łzy w oczach i ścisk w gardle.
    Haha, tez nadrabiam czytanie! Spore zaległości miałam, a teraz jakoś idzie. Liczę trochę, ze Mikołaj miłosierny podaruje mi coś nowego, o co go prosiłam, ale z Mikołajami nigdy nie wiadomo. xD
    Świetne zdjęcie, czekam na więcej, no i oczywiście Wesołych Świąt! :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń