sobota, 11 stycznia 2014


w lutym minie 2 lata od początku bloga. i to chyba koniec. po wielu osobach zauważyłam, że będąc w szkole średniej kończyło przygodę z bloggerem, ja stwierdziłam, że dam radę, co to tam. jednak nie. nie da się ogarnąć tylu rzeczy niestety. właśnie teraz powinnam się uczyć, ale nie mam tyle ambicji. chciałabym tu dalej być, dodawać zdjęcia i cieszyć się z liczby wyświetleń, mogę obiecać jedynie, że wrócę w ferie, później w weekend majowy, a później upragnione wakacje, na które już czekam. albo tylko żyję od świąt do świąt. a to jest spowodowane masą rzeczy związanych ze szkołą, chociaż nie zamieniałabym jej na inną, ludzi tym bardziej, ALE NAUCZYCIELI OWSZEM *.* jednak wszystko ma swoje plusy. 
tydzień temu o tej porze dobrze spędzałam czas na ćwiarach. *.* dziękuję wielu twarzom, które ukazały się na blogu, chociaż bronili się rękoma i nogami. 
nie będę przynudzać już więcej.
 chce dodać jeszcze tylko, że kocham POLSKI SPORT. uważam, że to powinna być nasza duma, no może nie piłka nożna, ale wiele innych sportów, którymi się tak bardzo jaram, a inni patrzą na mnie jak na wariatkę. z tego miejsca pozdrawiam rodzinę, która bardzo naśmiała się ze mnie i jedynego, wymarzonego skoczka narciarskiego. :3 teraz oczywiście oglądam Plebiscyt Sportu. zaraz drugie miejsce, które zajął KAMIL STOCH, żółty zawodnik, świetni zawodnik, oby poszło w Soczi jeszcze lepiej niż dziś. a pierwsze miejsce? oczywiście Kowalczyk, jak powiedział norweski dziennikarz: "Pierwsza Dama Polski". najlepsza polska zawodniczka! niepokonana, której brakuje tegorocznego złota. plus pobiła kolejny rekord, po raz piąty zajęła pierwsze miejsce w Przeglądzie Sportowców. a na dodatek nasi sportowcy mają piękne gesty! skoczkowie mieli dziś napisy szybkiego powrotu do zdrowia Morgiego, jako jedyni, na nartach. :3 jezu, ja się tym bardzo jaram. tylko rok i będę pełnoletnia, więc trzymajcie kciuki za to, żeby spełniły się moje marzenia, a i wasze będą na samym szczycie! 

jeśli chcecie śledzić mnie to zapraszam : insta

POZDRO :3

tak bardzo tęsknię i jestem zazdrosna o Orycha! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz